marți, 23 martie 2010

mica sirena

Fiind tatic, mi-a incaput pe mana in sfarsit o carte cu povesti ca sa ma pun si eu la punct cu ce n-am citit la varsta corespunzatoare.
Descopar astfel Mica Sirena, despre care nu stiam nimic mai mult decat ca e o fata-peste.
E de poveste introducerea cu dorinta de a ajunge la suprafata, dar in continuare totul e oribil: Se indragosteste, dar trebuie sa fie muta ca sa ajunga la el. El nu e captivat de ea, si nici nu ajunge vreodata. Ea trebuie sa asiste la nunta lui, cu durerea indragostitului - a dragostei neimpartasite. Solutie: Ea primeste un cutit, si trebuie sa il omoare cu mana ei, ca sa fie eliberata, si sa se intoarca la starea initiala. Groaznic!
Cu adevarat. Asta e poveste pt copii?
Si ce sa spun, ea nu reuseste sa faca fapta, dar fara veste, se transforma in nori sau spuma, ca nu am inteles. In varianta mea, spune ca daca un milion de copii vor plange la istorisirea povestii, se va transforma in valurile marii. Daca vor rade, va pluti nu-stiu-cum.
What the heck? (scuzati expresia)
E o poveste oribila. De obicei, chiar daca e cu vraji si omoruri, acestea apartin personajelor negative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu